Probleemide tekkimisel on alati soovitatav püüda esmalt situatsioon lahendada suusõnaliste läbirääkimiste teel või esitada kirjalik kaebus. Praktika näitab, et suuremal osal kaebustest on tegemist suhtlemise probleemiga – teineteisest on valesti aru saadud, mööda räägitud, mõnest teemast üle libisetud vm. Niisuguseid probleeme on kõige parem lahendada suusõnaliselt, aga kui oma kaebusi on raske sõnastada või seda ei soovita teha, sobib võib-olla paremini probleemi kirjalik esitus. Kirjalik kaebus palume esitada selges ja arusaadavas sõnastuses koos kaebuse esitaja nime ja kontaktandmetega. Kirjalikule kaebusele saadame kirjaliku vastuse 10 tööpäeva jooksul. Anonüümsete kaebustega me ei tegele.
- Haigekassa telefon 6033630
- Sotsiaalministeeriumi Tervishoiuamet telefon 6509840
- Eesti Patsientide Esindusühing telefon 6566429