Telefoni teel nõustamine
TELEFONILE JA E-POSTILE VASTAMINE
Püüame teile alati tagasi helistada, kui te meid registratuuri telefonilt kätte ei ole saanud ja teie number meie telefonimällu fikseerub. Väga kiirel perioodil helistab pereõde kindlasti tagasi numbritele, millelt on helistatud 3 korda, v.a kõned, mis on tehtud ajal, mil perearstikeskus on suletud (väljaspool tööaega, lisaks iga päev lõuna 12-13).
Perearst helistab tagasi kõikidele, kes on telefonitunni ajal tema mobiiltelefonile helistanud. Muul ajal tehtud kõnedele perearstid ei vasta ega tagasi ei helista.
Võimalusel helistage meie oma isiklikult telefonilt, mille number on meie andmebaasis olemas.
- Vaktsineerimiseks võta ühendust oma perearstikeskusega. Vaktsineerima võib minna koos lähedase või tuttavaga – vaktsineeritakse ka neid, kes pole konkreetse perearsti nimistus.
- Tõhustusdoose tehakse üle 65-aastastele ning tervishoiu-, sotsiaal- ja haridustöötajatele vähemalt kuue kuu möödumisel esmase vaktsineerimiskuuri läbimisest.
- Liikumisraskustega inimesi vaktsineeritakse ka kodus. Anna teada kodus vaktsineerimise vajadusest oma perearstile või infotelefonil 1247.
- Krooniliste haigustega inimene vajab vaktsiini kaitset veel enam, sest olemasolevad terviseprobleemid suurendavad COVID-19 haiguse raskelt põdemise ohtu.
- Tõsisemad kõrvaltoimed on kõigil COVID-19 vaktsiinidel harvemad kui paljudel igapäevastel ravimitel ja palju harvemad kui COVID-19 põdemisel. Eakatel ja krooniliste haigustega inimestel esineb kõrvaltoimeid vähem.
Vaktsineerimisele tulles arvestage järgmisega:
- tulge kokkulepitud ajaks, et vältida inimeste kogunemist ooteruumides.
- süst tehakse õlavarde, riietus võiks olla selline, et saab mugavalt käe paljaks võtta.
- pärast süsti peab jääma 15 minutiks perearstikeskusesse jälgimisele.
- vaktsineerima tulge ainult siis, kui olete terve ja teil ei esine ülemiste hingamisteede ägedaid haigusnähtusid ega palavikku.
- kui te ei saa kokkulepitud ajal vaktsineerimisele tulla, andke sellest perearstikeskusele esimesel võimalusel teada.
Perearstikeskusesse palume pöörduda telefoni teel ja ainult tervisemuredega. Perearstikeskusesse tohib kohale tulla ainult eelneval kokkuleppel ja õigeks ajaks.
Telefoni teel saab nõu küsida kogu perearstikeskuse lahtioleku ajal:
E,K,N, R kell 8-16
T kell 10-18
Telefonil +372 32 42810
Telefonil on esmakontaktina tavaliselt pereõde. Nimistu on suur ja sellepärast palve helistajale, et mõelge enne kenasti läbi oma küsimused, millele vastuseid tahate.
Vastuvõtule registreerimiseks sobiva aja leidmiseks KIIRESTI on hea, kui enne helistamist on välja selgitatud sobivad ajapiirid.
Tipptunnil esmaspäeva hommikuti on telefon sageli hõivatud pidevalt ja sellepärast on kõigile helistajatele abiks, kui kõned oleks sisuka küsimusega ja ei kujuneks “lobisemiseks”.
Pikemaks kõneks palun avaldada sellekohast soovi ja teile helistatakse sobival ajal tagasi.
Perearstiga telefoni teel ei saa nõu pidada tema vastuvõtu ajal.
Perearstile pole vajalik helistada vastuvõtule aja registreerimiseks, või aja tühistamiseks.
Pereõele saab samuti registreerida ennast vastuvõtule telefoni teel.
TELEFONI KAUDU POLE MÕISTLIK NÕUSTADA AJAMAHUKAID KÜSIMUSI (kaaluprobleemid, suitsetamise , alkoholi, meeleoluhäiretega seotud probleemid).
TELEFONI KAUDU EI OLE VÕIMALIK HINNATA PATSIENDI SEISUNDI RASKUST.
Telefon on kuuldel keskuse lahtioleku aegadel:
E,T,K,R kell 8:00-16:00,
N kell 10:00-18:00
https://www.perearst24.ee/
Aadress: Rakvere, Tuleviku tn.1 kab. 225
PEREARSTI NÕUANDE LIIN
1120Üleriigiline telefon, kust saab meditsiinilist nõu 24 tundi ööpäevas eesti ja vene keeles